🌟 POSLEDNÍ ČÍSLO MAGAZÍNU EXEC 🌟

Menu

#26 EXEC Talks: Michal Bilka (CMO, Astratex) – Specifický produkt, práce s daty klientů, optimalizace košíku

Firma Astratex je na trhu už dvacet čtyři let a z katalogového prodeje vyrostla na jedničku v online prodeji spodního prádla. Dnes působí ve dvanácti zemích a plánuje vstup na další trhy. S Michalem Bilkou, marketingovým ředitelem firmy, se bavíme například o tom, zda je těžké prodávat podprsenky online, jak covid pomohl Astratexu vyrůst a jak svým zákaznicím usnadňují objednávkový proces. Co se dále dozvíte?

Poslechnout

✨Firma Astratex je na trhu už dvacet čtyři let a z katalogového prodeje vyrostla na jedničku v online prodeji spodního prádla. Dnes působí ve dvanácti zemích a plánuje vstup na další trhy. S Michalem Bilkou, marketingovým ředitelem firmy, se bavíme například o tom, zda je těžké prodávat podprsenky online, jak covid pomohl Astratexu vyrůst a jak svým zákaznicím usnadňují objednávkový proces. Co se dále dozvíte?👇

💁‍♀️Typická zákaznice, proč je RFM segmentace důležitější než persona
👙 Největší překážky a výhody nákupu spodního prádla online
📦Propracovaný systém výměny zboží, vratkovost
🤝 Investice do edukace zákaznic a budování důvěry
🎁 Věrnostní klub, doprava zdarma, cashback
💰 Je privátní značka zaručená cesta k vyšší marži a spokojené zákaznici?
📝 CDP jako klíčový zdroj dat, pokud se s ním správně pracuje
💰 Jak na zisk zpětné vazby co nejdříve po nákupu
⚖️Trendyol, Temu a podobná nerovná konkurence
💳 Jak zjednodušit platbu, specifika jednotlivých zemí
🛒 Upsell, cross-sell, nástroje pro optimalizaci košíku
💵 Budování českého brandu v zahraničí, profitabilita
🌍Rozdíly v nákupních zvyklostech v rámci Evropy
📱 Vývoj a testování mobilní aplikace
❓ 5 rychlých otázek na tělo na závěr

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na