🌟 NOVÉ ČÍSLO MAGAZÍNU 🌟

Menu

živé nahrávání e-commerce podcastu tentokrát včetně vyhlášení e-commerce osobnosti roku a představení 100 největších e-shopů!

17. 6. 2025 15.30 – 22hPraha, Port7(Scott Weber Holešovice, Pod Dráhou 1637/2)

Hlavní partneři

Speciální edice živého nahrávání podcastu!

+ Vyhlášení ankety exec e-commerce osobnost roku 2025
+ Žebříček CzechCrunch 100 největších e-shopů v Česku

 

Živé nahrávání podcastu bude tentokrát o něco speciálnější!

 

Čeká vás zároveň vyhlášení ankety exec e-comerce osobnost roku 2025, v níž odborná porota ocenila lídry, kteří v uplynulém roce nejvíce inspirovali českou a slovenskou e-commerce scénu.

 

Těšit se můžete i na CzechCrunch žebříček 100 největších e-shopů v Česku, který s předními hráči z oboru okomentuje Peter Brejčák.

Program akce

17. 6. 2025 od 15.30 do 22 h, Praha, Port7 (Scott Weber Holešovice). Akce je invite only, abychom dokázali účastníkům zaručit C-level networking.

15.30 - 16.00

Registrace

16.00 - 16.15

Úvodní slovo

Akcí provede Matěj Kapošváry

 

16.15 - 17.30

Podcast naživo

Živé nahrávání podcastového rozhovoru s Martinem Dlouhým (Chief Strategy Officer, Rohlik Group)

 

Moderuje Matěj Kapošváry

17.30 - 18.00

Coffee break

Pauza na občerstvení

18.00 - 18.45

Žebříček CzechCrunch 100 největších e-shopů očima předních hráčů

Panelovou diskusi moderuje Peter Brejčák

18.45 - 19.00

Vyhlášení exec e-commerce osobnosti 2025

Vyhlášení tří inspirativních e-commerce osobností, které vybrala odborná porota

Moderuje Petr Svoboda

19.00 - 22.00

Grilování na terase, networking s lídry z oboru

Mezi hosty se můžete těšit na hvězdy předešlých dílů podcastu exec talks a další C-level manažery  těchto společností:

 

 

Co na sebe

Jedná se o neformální setkání e-commerce přátel u piva a vína.
Vezměte si na sebe cokoliv, v čem se budete cítit dobře.

Našimi hosty už byli

S Jardou Novákem probíráme téma CDP – customer data platform. Ve světě byznysu a marketingu se pohybuje už 25 let a v roce 2019 založil společnost ePace, která právě pomocí CDP pomáhá předním e-commerce hráčům zdokonalovat zákaznickou zkušenost. Poslechněte si, jak díky datům zefektivnit komunikaci se zákazníkem i celý byznys.