🌟 POSLEDNÍ ČÍSLO MAGAZÍNU EXEC 🌟

Menu

#30 EXEC Talks: Michal Pobežal (CEO, Mountfield) – Flexibilita v DNA firmy, unikátní positioning a důležitost e-shopu

Mountfield otevřel svou první prodejnu v roce 1991 v Mnichovicích u Prahy. Dnes jich největší ryze česká hobby market firma má v Česku a na Slovensku téměř 80. Tržby společnosti dosahují 7 miliard a významný podíl na tom má i e-shop. Nejen o e-commerce, ale o Mountfieldu jako celku se bavím s tím nejpovolanějším – jeho generálním ředitelem Michalem Pobežalem.

Poslechnout

Mountfield otevřel svou první prodejnu v roce 1991 v Mnichovicích u Prahy. Dnes jich největší ryze česká hobby market firma má v Česku a na Slovensku téměř 80. Tržby společnosti dosahují 7 miliard a významný podíl na tom má i e-shop. Nejen e-commerce, ale i Mountfield jako celek probíráme s jeho generálním ředitelem Michalem Pobežalem.👇

Probíraná témata:

📈 Jak Mountfield zvládl posledních 5 turbulentních let
🧬 Flexibilita a změna jako základ firemní DNA
✨ Unikátnost firmy v evropském kontextu
🏛️ 3 pilíře úspěchu, práce se zákazníkem
📊 Segmentace zboží: modré sezony, zelené sezony
🍷 Víno a granule jako součást akviziční strategie
🙋🏻‍♂️ Michalova cesta z Mallu přes nákup zboží a e-shop až do čela firmy
💻 Souběžná migrace e-shopu i ERP: sebevražda, nebo prozíravost?
🛒 Podíl e-shopu na obratu, omnichannel
🤝 Vývoj e-shopu formou co-developmentu, výběr dodavatele
🤖 Začlenění AI do procesů napříč firmou
🌐 B2B export jako forma expanze
❓ 5 rychlých otázek na tělo na závěr

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na