#55 exec talks: Ruslan Skopal (ex Trenýrkárna) – Anatomie úspěchu Trenýrkárny, exit v top formě a lekce, které si můžete rovnou odnést
Ruslana Skopala není třeba dlouze představovat. Spoluzaložil e-shop Trenýrkárna.cz, vedl ho 17 let a vybudoval z něj firmu s devítimístnými tržbami, vlastními značkami a expanzí do 23 zemí. Před měsícem ale oznámil, že prodává svůj podíl a jedna dlouhá etapa tak pro něj končí. Nově se věnuje svým třem dalším projektům: polygrafické službě Tisk Kvalitně, digitální agentuře PromoGEN a edukační platformě ESHOP BOOSTER, kde chce zúročit a předat dál své mnohaleté zkušenosti.

Ruslana Skopala není třeba dlouze představovat. Spoluzaložil e-shop Trenýrkárna.cz, vedl ho 17 let a vybudoval z něj firmu s devítimístnými tržbami, vlastními značkami a expanzí do 23 zemí. Před měsícem ale oznámil, že prodává svůj podíl a jedna dlouhá etapa tak pro něj končí. Nově se věnuje svým třem dalším projektům: polygrafické službě Tisk Kvalitně, digitální agentuře PromoGEN a edukační platformě ESHOP BOOSTER, kde chce zúročit a předat dál své mnohaleté zkušenosti.
👇
Co se dozvíte v rozhovoru?
🚀 Jak a proč se připravoval Ruslan na exit v době, kdy firma dosahuje nejlepších výsledků
🧪 Jaké konkrétní změny pomohly zvýšit konverzní poměr Trenýrkárny o desítky procent
🧠 Jak zdokumentovat všechny klíčové role tak, aby firma nestála na konkrétních lidech
🩳 Proč se Trenýrkárně vyplatilo dělat si vlastní značky a kampaně na míru
📈 Konkrétní přínosy akvizic Pietro Filipi a Styx
💸 Co podle Ruslana v e-commerce dlouhodobě fungovalo víc než slevy
🧯 Proč mnoho e-shopů vyhoří na přehnaných očekáváních a multitaskingu
📊 Jak funguje prediktivní monitoring, který firmu ochrání před průšvihem
😵💫 Jak si (ne)zvyknout na dlouhodobý stres
🌱 Proč dnes Ruslan víc než růst řeší smysluplnost a efektivitu svých projektů
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na