Považuješ Vasky za e-shop, prodejce, nebo výrobce?
Všechny tři věci jsou pravdivé, nic z toho nepřevažuje. Začínali jsme především jako e-shop s malou výrobnou, teď už vyrábíme více a máme i hodně prodejen.
Je za každou část zodpovědný jiný člověk, nebo firmu řídíte společně?
Vesměs společně. Výroba je především ve Zlíně, prodejny jsou různě po republice a například marketing je v Praze. Každá z částí má svého vlastního manažera.
Musíte být dobří v hodně věcech, netříští to pozornost?
Není to jednoduché, ale snažíme se. Fungujeme už sedm let a vždy jsme dělali postupné kroky a nechali si na ně potřebný čas.
Jak mezi těmito oblastmi prioritizujete, aby žádná z nich nebyla pozadu?
Klademe důraz na největší přínos pro byznys nebo pro zákazníka. Snažíme se řešit prioritně největší a aktuální výzvy. Když máš například podepsanou smlouvu na otevření prodejny 1. 5., jde plná pozornost tam a neřešíš, že se ti zrovna nelíbí výloha v Praze. Neříkám, že jsme na prioritizaci nejlepší, ale je důležité, aby každé oddělení napříč firmou vědělo, co potřebuje zákazník a co přináší byznys. To je hlavní.
Loni tvořily prodeje online kolem 68 procent obratu.
Kolik procent aktuálně z vašeho obratu dělá e-shop?
Přečtěte si celý obsah zdarma
Pro odemčení exkluzivního obsahu prosím vyplňte e-mail