#7 EXEC Talks: Václav Ptáčník (E-comm ředitel, Bauhaus): Z followera tahounem, spuštění e-shopu až 2022 a cílení na ženy
Václav Ptáčník vede e-commerce oddělení šesti miliardového Bauhausu od roku 2017. Prodávat online však Bauhaus začal až loni (2022).
V této epizodě se budeme bavit o tom, jaká byla cesta ke spuštění e-shopu a jak se Bauhausu daří dotahovat náskok konkurence. Bylo to poprvé, co Bauhaus veřejně promluvil o svém e-commerce, a my jsme rádi, že to bylo právě v EXEC Talks.
Dozvíte se
Bauhaus byl dlouho v roli followera, což ho brzdilo. Nyní má vlastní cíle a vizi a díky tomu roste rychleji než konkurence. Má ambice stát se leaderem na trhu a ví, jak na to. V čem je Bauhaus oproti konkurenci silnější a jak funguje reklama s Vojtou Kotkem?
Nepřeslechněte
- Proč spustili e-shop tak pozdě (leden 2022)?
- Jak probíhal proces od definice požadavků přes výběrové řízení až po implementaci e-shopového řešení?
- Jak se e-shopu daří téměř 2 roky po spuštění?
- Proč nevyužívají stejnou platformu jako matka?
- Výsledky marketingové spolupráce s Vojtou Kotkem.
- Vlastní značky, kromě výrobků pro kutily i doplňky a „hezké“ věci.
- Positioning Bauhausu mezi jinými hobby a DYI značkami.
- Specifika cílení na ženy.
Odkazy
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám na