#17 EXEC Talks: Soňa Fialková (CEO, Spokojený pes) Věrnostní program, silná značka, vlastní doprava a vstup investora
Soňa Fialková založila Spokojeného psa už v roce 2005. Od té doby vyrostl ve víc než půlmiliardový byznys, jehož 51% podíl koupil začátkem roku 2020 investor Jozef Janov.
Poslechněte si o vstupu investora, věrnostním programu, důležitosti značky, petfood trhu a hledání své pozice na něm.
- Specifika pet food segmentu
- Jak vybudovat silnou pozici na vysoce konkurenčním trhu díky emocím, brandu a perfektnímu servisu
- Proč nesledovat konkurenci, ale soustředit se na to, co chce zákazník
- Efektivita nákladů, automatizace, maržovost a hranice rentability
- Věrnostní programy, opakovaná spotřeba, vysoká frekvence nákupu
- Výhody vlastní dopravy a vlastních prodejen
- Proč zatím privátní značka nedává smysl
- Faktory neúspěchu expanze do Maďarska a Německa
- Rozhodování o vstupu investora do firmy
- Proč je důležité nechat manažery pracovat autonomně
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na