🌟 POSLEDNÍ ČÍSLO MAGAZÍNU EXEC 🌟

Menu

#14 EXEC Talks: Jan Jirsa (B2B E-commerce Director, Lego) B2B jako hlavní kanál, retail media a síla brandu

Honza Jirsa působí v digitálu a e-commerce přes 20 let, posledních 13 v lovebrandu Lego. Jako člen regionálního leadership týmu a senior B2B e-commerce director má na starosti B2B e-commerce v 20 zemích.

Poslechnout

V podcastu jsme probrali, jaké prodejní kanály jsou pro Lego nejsilnější a jaká jsou specifika prodeje hraček u nás i v zahraničí. 

  • B2B jako hlavní kanál
  • Důležitost vlastních prodejních kanálů
  • Oddělené interní řízení vlastního kanálu a B2B
  • Porovnání a podíl online prodeje a kamenných prodejen 
  • Podíl marketplaces a jak prodej přes ně kontrolovat 
  • Spolupráce s Alzou a dalšími distributory 
  • Jak se liší přístup k e-commerce a nákupní chování zákazníků napříč zeměmi
  • Co sledovat a měřit v chování zákazníka online a v kamenných prodejnách
  • Co jsou to retail media, jak fungují, jak s nimi pracovat a jaký je potenciál pro růst 
  • Specifika trhu hraček v ČR bez online specialisty, kterému dominují kamenné prodejny
  • Důležitost a výhody známého brandu 


Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na