#14 EXEC Talks: Jan Jirsa (B2B E-commerce Director, Lego) B2B jako hlavní kanál, retail media a síla brandu
Honza Jirsa působí v digitálu a e-commerce přes 20 let, posledních 13 v lovebrandu Lego. Jako člen regionálního leadership týmu a senior B2B e-commerce director má na starosti B2B e-commerce v 20 zemích.
V podcastu jsme probrali, jaké prodejní kanály jsou pro Lego nejsilnější a jaká jsou specifika prodeje hraček u nás i v zahraničí.
- B2B jako hlavní kanál
- Důležitost vlastních prodejních kanálů
- Oddělené interní řízení vlastního kanálu a B2B
- Porovnání a podíl online prodeje a kamenných prodejen
- Podíl marketplaces a jak prodej přes ně kontrolovat
- Spolupráce s Alzou a dalšími distributory
- Jak se liší přístup k e-commerce a nákupní chování zákazníků napříč zeměmi
- Co sledovat a měřit v chování zákazníka online a v kamenných prodejnách
- Co jsou to retail media, jak fungují, jak s nimi pracovat a jaký je potenciál pro růst
- Specifika trhu hraček v ČR bez online specialisty, kterému dominují kamenné prodejny
- Důležitost a výhody známého brandu
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na