#22 EXEC Talks: Jiří Zima (Founder, Niceboy) Brand, marketingový mix a předání řízení firmy
Niceboy je český výrobce elektroniky, který se tržbami nedávno přehoupnul přes půl miliardy korun. Vyrábí a prodává sluchátka, chytré hodinky, příslušenství pro gaming, ale i malou bílou elektroniku do domácností jako robotické vysavače. Jiří Zima je jeden z jeho zakladatelů, majitelů a donedávna i CEOs.
Niceboy je český výrobce elektroniky, který se tržbami nedávno přehoupnul přes půl miliardy korun. Vyrábí a prodává sluchátka, chytré hodinky, příslušenství pro gaming, ale i malou bílou elektroniku do domácností jako robotické vysavače. Jiří Zima je jeden z jeho zakladatelů, majitelů a donedávna i CEOs. V podcastu se bavíme o tom, jak postavit byznys z nuly, jak důležitý je branding a reklama, a taky o tom, jak a proč k sobě do firmy dostali na pozici CEO bývalého šéfa Mastercardu.
- Vlastní e-shop vs. B2B – diverzifikace a důležitost jednotlivých prodejních kanálů a vztahy s odběrateli
- Budování brandu, positioning a Niceboy DNA
- Pochopení potenciálu marketingového mixu – brand vs. performance
- Důležitost tonality a promyšlené komunikační strategie
- Produktový plán a strategie – jak se staví portfolio produktů
- Změna sledování metrik – od obratu ke zisku
- Efektivita, škrtání nákladů a zdravá firma
- Předání vedení firmy novému CEO
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám na