Kdo chvíli stál, již stojí opodál - heslo, které v e-commerce světě platí dvojnásob. Za
poslední dvě dekády se internetový prodej změnil k nepoznání. Od prvního českého online
obchodu v roce 1996 jsme došli až k současným
50 tisícům e-shopů v České republice a 10
tisícům e-shopů na Slovensku.
E-commerce manažeři, majitelé e-shopů, startupisté,
marketéři a další stakeholdeři musí každý den reagovat na měnící se tržní podmínky
i
zákaznické chování. Musí umět předvídat a vidět tak trochu i za roh.
Nominovat můžete kohokoli, kdo podle vás v posledním roce nejvíce ovlivnil dění v československé
e-commerce. Ocenění nemá pevně dané podmínky ve smyslu přínosu
nominovaných osobností.
Podmínkou pro zařazení do ankety je české či slovenské občanství kandidáta. Ankety se
nemohou účastnit členové poroty, zaměstnanci pořadatele soutěže či osoby blízké (fyzické i
právnické osoby).