Kdo chvíli stál, již stojí opodál - heslo, které v e-commerce světě platí dvojnásob. Za
poslední dvě dekády se internetový prodej změnil k nepoznání. Od prvního českého online
obchodu v roce 1996 jsme došli až k současným
50 tisícům e-shopů v České republice a 10
tisícům e-shopů na Slovensku.
E-commerce manažeři, majitelé e-shopů, startupisté,
marketéři a další stakeholdeři musí každý den reagovat na měnící se tržní podmínky
i
zákaznické chování. Musí umět předvídat a vidět tak trochu i za roh.
#execosobnost
1. místo

Tomáš Braverman
Heureka Group
Historicky první EXEC e-commerce osobností Česka a Slovenska se stal Tomáš Braverman, který již 10 let řídí největší nákupní portál a srovnávač cen na českém internetu. Pod jeho vedením se společnost rozrostla do
9 zemí, ve kterých pomáhá s výběrem a nákupem produktů. Sám kultivuje
e-commerce trh sdílením dat,
know-how i svými podcasty
s významnými hosty.

#execosobnost
2. místo

Zbyněk Kocián
Notino
Druhou EXEC e-commerce osobností je Zbyněk Kocián, pod jehož vedením společnost Notino zásadně roste,
a to i teď v době poklesu trhu.
Tato společnost je považována
za významného hráče snad v každé zemi Evropy a i přes svou velikost dokáže velmi rychle inovovat.

#execosobnost
3. místo

Václav Staněk
Vasky
Třetí místo v anketě EXEC osobnost roku získal Václav Staněk, který začal podnikat již při studiích. Dokázal vybudovat firmu ve vysoce konkurenčním prostředí.
U svých produktů si potrpí na kvalitu
a dlouhou životnost. Nebojí se výzev
a svým příběhem inspiruje mladé
k podnikání.
