⭐️ NOVÝ magazín EXEC #19 je tady – přečtěte si exkluzivní obsah ⭐️

Menu
EXEC 17

Vasky byly mé první dítě, teď jsou s Botasem dvě

Zlíňák inspirovaný odkazem Tomáše Bati, který vrací slávu českému obuvnictví. EY Začínající podnikatel roku, člen výběru Forbes 30 pod 30, držitel ocenění EXEC e-commerce osobnost. Václav Staněk o budování firmy Vasky, specifikách oboru, o svých dalších byznysech, vzájemných synergiích i o tom, kde bude za pět let.

Považuješ Vasky za e-shop, prodejce, nebo výrobce?

Všechny tři věci jsou pravdivé, nic z toho nepřevažuje. Začínali jsme především jako e-shop s malou výrobnou, teď už vyrábíme více a máme i hodně prodejen. 

Je za každou část zodpovědný jiný člověk, nebo firmu řídíte společně?

Vesměs společně. Výroba je především ve Zlíně, prodejny jsou různě po republice a například marketing je v Praze. Každá z částí má svého vlastního manažera. 

Musíte být dobří v hodně věcech, netříští to pozornost? 

Není to jednoduché, ale snažíme se. Fungujeme už sedm let a vždy jsme dělali postupné kroky a nechali si na ně potřebný čas. 

Jak mezi těmito oblastmi prioritizujete, aby žádná z nich nebyla pozadu? 

Klademe důraz na největší přínos pro byznys nebo pro zákazníka. Snažíme se řešit prioritně největší a aktuální výzvy. Když máš například podepsanou smlouvu na otevření prodejny 1. 5., jde plná pozornost tam a neřešíš, že se ti zrovna nelíbí výloha v Praze. Neříkám, že jsme na prioritizaci nejlepší, ale je důležité, aby každé oddělení napříč firmou vědělo, co potřebuje zákazník a co přináší byznys. To je hlavní.

Loni tvořily prodeje online kolem 68 procent obratu.

Kolik procent aktuálně z vašeho obratu dělá e-shop?

Přečtěte si celý obsah zdarma

Pro odemčení exkluzivního obsahu prosím vyplňte e-mail

PDF celého čísla ke stažení