Menu

#16 EXEC Talks: Štěpánka Vílová (CCO, Factcool) TEMU, zvýšené marketingové náklady a věrní zákazníci

Štěpánka působí jako CCO v módním e-shopu Factcool. Ten prodává v desítkách zemí napříč Evropou, tržbami přesáhl 2 mld. a je ziskový.

Poslechnout

V podcastu řešíme primárně to, jak se ve fashion segmentu bojuje se zahraničními dravci jako TEMU či Shein. 

  • Turbulentní změny nákupního chování zákazníků – od covidu, přes brexit, po válku
  • Vstupní strategie TEMU a agresivní marketing
  • Jak reagovat na současnou situaci na trhu 
  • Optimalizace zvýšených marketingových nákladů přes marže, dodavatele a automatizaci
  • Jaké oblasti firmy optimalizovat 
  • Výhody individuálního přístupu k jednotlivým trhům 
  • Důležitost brandu a zákaznické důvěry pro konkurenceschopnost
  • Aplikace jako cesta k vracejícímu se zákazníkovi
  • Kdy dává smysl pro e-shop mít aplikaci 
  • Specifika kombinace marketplace, klasického e-shopu a privátní značky

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na