#16 EXEC Talks: Štěpánka Vílová (CCO, Factcool) TEMU, zvýšené marketingové náklady a věrní zákazníci
Štěpánka působí jako CCO v módním e-shopu Factcool. Ten prodává v desítkách zemí napříč Evropou, tržbami přesáhl 2 mld. a je ziskový.
V podcastu řešíme primárně to, jak se ve fashion segmentu bojuje se zahraničními dravci jako TEMU či Shein.
- Turbulentní změny nákupního chování zákazníků – od covidu, přes brexit, po válku
- Vstupní strategie TEMU a agresivní marketing
- Jak reagovat na současnou situaci na trhu
- Optimalizace zvýšených marketingových nákladů přes marže, dodavatele a automatizaci
- Jaké oblasti firmy optimalizovat
- Výhody individuálního přístupu k jednotlivým trhům
- Důležitost brandu a zákaznické důvěry pro konkurenceschopnost
- Aplikace jako cesta k vracejícímu se zákazníkovi
- Kdy dává smysl pro e-shop mít aplikaci
- Specifika kombinace marketplace, klasického e-shopu a privátní značky
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na