Menu

#17 EXEC Talks: Soňa Fialková (CEO, Spokojený pes) Věrnostní program, silná značka, vlastní doprava a vstup investora

Soňa Fialková založila Spokojeného psa už v roce 2005. Od té doby vyrostl ve víc než půlmiliardový byznys, jehož 51% podíl koupil začátkem roku 2020 investor Jozef Janov.

Poslechnout

Poslechněte si o vstupu investora, věrnostním programu, důležitosti značky, petfood trhu a hledání své pozice na něm.

  • Specifika pet food segmentu
  • Jak vybudovat silnou pozici na vysoce konkurenčním trhu díky emocím, brandu a perfektnímu servisu
  • Proč nesledovat konkurenci, ale soustředit se na to, co chce zákazník 
  • Efektivita nákladů, automatizace, maržovost a hranice rentability
  • Věrnostní programy, opakovaná spotřeba, vysoká frekvence nákupu 
  • Výhody vlastní dopravy a vlastních prodejen
  • Proč zatím privátní značka nedává smysl
  • Faktory neúspěchu expanze do Maďarska a Německa 
  • Rozhodování o vstupu investora do firmy
  • Proč je důležité nechat manažery pracovat autonomně 

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na