🌟 POSLEDNÍ ČÍSLO MAGAZÍNU EXEC 🌟

Menu

#23 EXEC Talks: Martin Kudrna (CEO, Bikero) Specifická cílovka, konsolidace trhu a rozšiřování sítě prodejen

🎵 Kola, to je Bikero. Tento slogan si možná ještě pamatujete z TV reklam z období covidu, kdy online prodejce kol Bikero rostlo nejrychleji. Tržby za minulý rok se vyšplhaly na 150 mil. Kč, ale ambice jsou mnohem vyšší. Do roku 2030 chce Bikero dosáhnout miliardového obratu. Nejen o tom si povídáme v této epizodě s šéfem Bikera Martinem Kudrnou.

Poslechnout

🎵 Kola, to je Bikero. Tento slogan si možná ještě pamatujete z TV reklam z období covidu, kdy online prodejce kol Bikero rostlo nejrychleji. Tržby za minulý rok se vyšplhaly na 150 mil. Kč, ale ambice jsou mnohem vyšší. Do roku 2030 chce Bikero dosáhnout miliardového obratu. Nejen o tom si povídáme v této epizodě s šéfem Bikera Martinem Kudrnou. 

  • Jak vypadá online i offline trh s prodejem kol v ČR 
  • Specifika logistiky a Bikero kurýr
  • Správné stanovení strategie sortimentu, segmentace a cílového zákazníka 
  • Kdo je František a proč je důležité svého Františka mít – co vše u persony definovat a proč je detailní specifikace zásadní 
  • Plán na dosažení miliardového obratu a zásadní role rozšiřování sítě prodejen 
  • Konsolidace trhu a akviziční příležitosti 
  • Proč pro Bikero nedává smysl prodávat kromě kol i lyže, i když jim před pár lety zimní sortiment dělal polovinu tržeb 
  • Synergické efekty spolupráce s Czech Promotion a vstup investora
  • Manifest Bikera – jak značku proměnit v příběh, ve kterém se najde cílová skupina 

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám na