⭐️ NOVÝ magazín EXEC #19 je tady – přečtěte si exkluzivní obsah ⭐️

Menu

#24 EXEC Talks: Jirka Urbánek (zakladatel, Forliving) Dvacet let e-commerce, vyhoření a vnitřní proměna, cesta vzhůru

Jirka Urbánek v roce 2003 založil a od té doby vede e-shop s nábytkem Forliving. V české e-commerce se tak pohybuje už přes 20 let. Společně procházíme v pětiletkách příběh a proměny Forliving, Jirky i e-commerce. Co bylo za celou dobu nejtěžší, jaké byly nejzásadnější okamžiky, kdy narazila firma i Jirka na pomyslné dno a jaká je čeká budoucnost.

Poslechnout

Jirka Urbánek v roce 2003 založil a od té doby vede e-shop s nábytkem Forliving. V české e-commerce se tak pohybuje už přes 20 let. Společně procházíme v pětiletkách příběh a proměny Forliving, Jirky i e-commerce. Co bylo za celou dobu nejtěžší, jaké byly nejzásadnější okamžiky, kdy narazila firma i Jirka na pomyslné dno a jaká je čeká budoucnost. 

📦 Podmínky, atmosféra a marketing v české e-commerce v roce 2003
📈 Příchod investorů, výrazný růst a profesionalizace řízení e-shopů po roce 2008
🛋️ Konkurence na online trhu prodeje nábytku, specifika oboru a vývoj služeb
🏷️ Proč nejít cestou marketplace a zaměřit se na vlastní brand
🔄 Změny e-shopového řešení od krabice, přes vlastní řešení, technologický dluh až k novému e-shopu
📊 Diverzifikace portfolia, skladba produktů a vlastní brand
💼 Osobní přerod podnikatele a zakladatele, vyhoření a vnitřní proměna
😷 Proč covid připomněl pokoru a makroekonomická situace ukázala dno
🌍 Jak se dostat ze dna – expanze, vstup investora
🔮 Výhled do roku 2030, plány do budoucna a možný exit
🛑 Proč je dobré občas vypnout

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na