🌟 POSLEDNÍ ČÍSLO MAGAZÍNU EXEC 🌟

Menu

#25 EXEC Talks: Jaroslav Novák (CEO, ePace) Co je to CDP, jaké firmy ho nutně potřebují a kolik vám může vydělat

S Jardou Novákem probíráme téma CDP – customer data platform. Ve světě byznysu a marketingu se pohybuje už 25 let a v roce 2019 založil společnost ePace, která právě pomocí CDP pomáhá předním e-commerce hráčům zdokonalovat zákaznickou zkušenost. Poslechněte si, jak díky datům zefektivnit komunikaci se zákazníkem i celý byznys.

Poslechnout
S Jardou Novákem probíráme téma CDP – customer data platform. Ve světě byznysu a marketingu se pohybuje už 25 let a v roce 2019 založil společnost ePace, která právě pomocí CDP pomáhá předním e-commerce hráčům zdokonalovat zákaznickou zkušenost. Poslechněte si, jak díky datům zefektivnit komunikaci se zákazníkem i celý byznys.

S Jardou Novákem probíráme téma CDP – customer data platform. Ve světě byznysu a marketingu se pohybuje už 25 let a v roce 2019 založil společnost ePace, která právě pomocí CDP pomáhá předním e-commerce hráčům zdokonalovat zákaznickou zkušenost. Poslechněte si, jak díky datům zefektivnit komunikaci se zákazníkem i celý byznys.

🧠 Co je CDP a proč je vrcholem evoluce marketingových aplikací
💡 Hlavní přínos CDP, jak zvyšuje akceschopnost firmy napříč odděleními
🛠️ Jaké marketingové nástroje může produkt nahradit a jaké z toho plynou (ne)výhody
📊 Pro jaké e-shopy je CDP vhodné, kdy se pro něj rozhodnout a jestli má nějaké limity
🎯 Hyperpersonalizace jako klíč k úspěchu a proč je kobercový mailing zlo
👥 Omnichannel a vendor marketing z pohledu CDP
📋 Jak prakticky probíhá, jak dlouho trvá a v čem tkví jádro úspěšné implementace platformy
💰 Kolik stojí zavedení CDP a kolik vydělá
🫶🏻 Konkrétní přínosy u konkrétních zákazníků, průměrná návratnost investic
❓ Nejčastější obavy a námitky, se kterými se CDP softwary setkávají
🔮 Budoucnost CDP

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na