#34 EXEC Talks: Jaroslav Skalka & Ondřej Žák (co-founder & CEO, 4camping) – Expanze, inovace a další plány na cestě k miliardám
4camping loni utržil 725 milionů korun. Letos míří o 22 % výše na 890 milionů. E-shop má už v 11 zemích, kamenné prodejny zatím v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a v Rumunsku. Do konce roku 2026 by chtěla firma dosáhnout na 1,4 miliardy a pak růst kontinuálně dále. O tom, jak toho dosáhnout, se bavíme se spoluzakladatelem 4camping, Jaroslavem Skalkou, a CEO společnosti, Ondřejem Žákem.
![](https://exec.shopsys.cz/wp-content/uploads/2024/12/JAROSLAV-SKALKA-ONDREJ-ZAK-1-560x560.png)
4camping loni utržil 725 milionů korun. Letos míří o 22 % výše na 890 milionů. E-shop má už v 11 zemích, kamenné prodejny zatím v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a v Rumunsku. Do konce roku 2026 by chtěla firma dosáhnout na 1,4 miliardy a pak růst kontinuálně dále. O tom, jak toho dosáhnout, se bavíme se spoluzakladatelem 4camping, Jaroslavem Skalkou, a CEO společnosti, Ondřejem Žákem.👇
Probíraná témata:
🏕️Historie 4camping: od výstavy stanů k miliardovému e-shopu
🛍️ Význam offline aktivit a unikátní příležitosti, které generují
🔄 Rozšiřování sortimentu s ohledem na trendy a zákaznické preference
🏆 Positioning, konkurence
🏷️ Privátní značky a vlastní výroba jako smysluplná cesta
🌍 Expanze, specifika jednotlivých zemí
🏬 Rozvoj kamenných prodejen v ČR i v zahraničí
🤖 Technologická modernizace, automatizace skladů, AI
⭐ Jak udržovat NPS nad 84 %
🧑💼 Externí CEO: nové procesy, strategie i nové role zakladatelů firmy
🚀 Ambiciózní plány do budoucna
❓ 5 otázek na tělo na závěr
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na