#36 exec talks partner: Lukáš Pítra – Co je CX, proč se týká i vaší firmy a jak malými změnami dosáhnout velkého zlepšení
Lukáš Pítra je konzultant zákaznické zkušenosti. V byznysu působí už 17 let a s marketingem a zaměřením na zákazníka už pomohl více než stovce firem – od těch malých až po miliardové kolosy. Tématem naší diskuze je CX. Nejdříve odhalujeme, co tohle zaklínadlo vlastně znamená, a potom si s Lukášem společně procházíme proces zavedení CX ve velkém e-shopu.
Lukáš Pítra je konzultant zákaznické zkušenosti. V byznysu působí už 17 let a s marketingem a zaměřením na zákazníka už pomohl více než stovce firem – od těch malých až po miliardové kolosy. Tématem naší diskuze je CX. Nejdříve odhalujeme, co tohle zaklínadlo vlastně znamená, a potom si s Lukášem společně procházíme proces zavedení CX ve velkém e-shopu.👇
Témata rozhovoru:
🌟 Co je CX a proč je klíčová pro úspěch v e-commerce
❤️ Jak emoce ovlivňují většinu nákupů
🔍 Kde se nejčastěji míjí realita zákaznické cesty s očekáváním e-shopu
💪 6 akčních kroků, jak zlepšit zákaznickou zkušenost – od analýzy dat až po měření výsledků
🏆 Úspěšné příklady CX: inspirace od firem, které to dělají dobře
❌ Časté chyby e-shopů a kolik za ně zaplatí
💡 Malé změny v detailech produktů, košíku nebo komunikaci mohou mít velký dopad
📊 Jak měřit spokojenost zákazníků a proč NPS nestačí
🤝 Jak zapojit i zaměstnance a vytvořit firemní kulturu zaměřenou na zákazníky
🧬 Proč je důležité CX neustále revidovat a přizpůsobovat trhu
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na