🌟 NEJNOVĚJŠÍ ČÍSLO MAGAZÍNU EXEC 🌟

Menu

#37 exec talks: Pavel Vopařil (CEO, Bonami) – Těžká situace na trhu, chytrá minimalizace nákladů a boj s tržišti

Pavel Vopařil od roku 2019 vede Bonami, jeden z největších českých e-shopů s nábytkem a doplňky. Společnost působí ve 12 zemích, kromě e-shopu má i kamenné prodejny a expanduje do služeb. Tržbami se blíží ke 2 miliardám. S Pavlem se bavíme o tom, co vše Bonami zastřešuje, jaký je stav a trhu s nábytkem a doplňky, jak bojovat s asijskými marketplaces nebo jak se v posledních letech mění valuační schemata e-shopů.

Poslechnout

Pavel Vopařil od roku 2019 vede Bonami, jeden z největších českých e-shopů s nábytkem a doplňky. Společnost působí ve 12 zemích, kromě e-shopu má i kamenné prodejny a expanduje do služeb. Tržbami se blíží ke 2 miliardám. S Pavlem se bavíme o tom, co vše Bonami zastřešuje, jaký je stav na trhu s nábytkem a doplňky, jak bojovat s asijskými marketplaces nebo jak se v posledních letech mění valuační schemata e-shopů.👇

Témata rozhovoru:

🌍 Aktuální stav na trhu s nábytkem
🤹🏼 Co všechno je a není Bonami – podíly jednotlivých segmentů a kanálů
⛈️ Jak firmě komplikuje růst nepředvídatelnost trhu
📖 Business stories a jejich role v rozhodovacích procesech firmy
📊 Omnichannel a diverzifikace klíčem k budoucnosti
🛋️ Jak pracovat s bariérami nakupování nábytku online
🧠 Jakou roli v řízení firmy hraje intuice a jakou data?
🚚 Chytrá minimalizace logistických nákladů
⚖️ Rovné podmínky pro všechny v e-commerce – boj s větrnými mlýny?
💡 Hledání úspor, zvyšování efektivity a ziskovosti
🖥️ Dobrý a ještě lepší e-shop z hlediska UX
💼 Miton, současná situace na investičním trhu
❓ 5 otázek na tělo na závěr

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na