🌟 NOMINACE exec e-commerce osobnost 2025 🌟

Menu

#43 exec talks: Denis Ceniga (Director of E-commerce, PRO-DOMA) – Digitální transformace stavebnin, strategie a logistika

Prodoma je se svými 13 miliardami obratu dvojkou na českém trhu se stavebninami. Dnes si v exec talks povídáme s Denisem Cenigou, který ve firmě vede e-commerce a marketing, a to o tom, jak vypadá vůbec český trh se stavebninami, jaká jsou jeho specifika v e-commerce a jak se firmě PRO-DOMA daří jejich onlinový prodejní kanál budovat a rozvíjet.

Poslechnout

Prodoma je se svými 13 miliardami obratu dvojkou na českém trhu se stavebninami. Dnes si v exec talks povídáme s Denisem Cenigou, který ve firmě vede e-commerce a marketing, a to o tom, jak vypadá vůbec český trh se stavebninami, jaká jsou jeho specifika v e-commerce a jak se firmě PRO-DOMA daří jejich onlinový prodejní kanál budovat a rozvíjet.👇

Probíraná témata:

🧠 Velikost trhu se stavebninami v Česku a hlavní hráči
🥊 Konkurenční výhody, rozhodovací faktory a role dostupnosti zboží
⏳ Specifika e-commerce ve stavebninách a jejich zpoždění oproti zbytku trhu
🕵️‍♂️ Historie e-shopu PRO-DOMA, důvody vzniku a současný stav
📈 Podíl e-commerce na tržbách, její potenciál a vývoj v čase
🧩 Prodejní kanály: pobočky, e-shop, obchodní zástupci a jejich propojení
🎯 Cílové skupiny, nákupní chování a průměrná hodnota objednávky
🍿 Role kamenných prodejen a vnímání e-shopu interně
⚖️ E-commerce strategie a rozlišení přístupu k B2B a B2C zákazníkům
💡 Přínosy e-shopu nad rámec přímého prodeje, klíčové metriky a proč mezi nimi není obrat
🐘 Logistické výzvy e-shopu se stavebním materiálem a jak je zvládnout „jako Alza“
🧨 Konkurence v online prostoru a role marketplaces v segmentu
🔮 Restrukturalizace provozního marketingu na výkonnostní jako Denisův termínovaný projekt
🎲 5 otázek na tělo na závěr

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na