#5 EXEC Talks: Petr Miklík (CMO, Grizly) – Vlastní značka a výroba, konkurence a influenceři
Petr Miklík je marketingový ředitel e-shopu Grizly.cz, největšího e-shopu s oříšky a zdravou výživou u nás. 🐻 Grizly loni pokořil půl miliardy a dále roste – aktuálně meziročně o 25 %. Daří se mu v zahraničí a vídáme ho i v televizi.
💬 Dozvíte se…
Průměrně 11 produktů v objednávce, chybějící velká přímá konkurence, vlastní výroba a drtivá většina obratu z vlastních výrobků. Vše ale není vždy tak růžové a křupavé, jak to na první pohled vypadá. S Petrem Miklíkem jsme se bavili o výhodách i nevýhodách privátní značky, o téměř neexistující konkurenci a jiném pohledu na influencery.
💡Nepřeslechněte…
- Proč by šéf logistiky vyházel 2/3 produktů ze skladu?
- Kdy dává smysl investovat do TV reklamy a jak měřit návratnost?
- Síla dopravy zdarma a její dopad na konverzní poměr.
🔗 Odkazy
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám na