🌟 EXEC MAGAZÍN #20 🌟

Menu

#51 exec talks: Jan Trval (CEO, Angry Beards) – Škálování lovebrandu: budování značky, expanze, změna řízení

Značka Angry Beards začínala jako originální dárek pro vousáče, dnes má obrat 250 milionů korun a do roku 2030 chce miliardu. Jak se z vtipného produktu stane seriózní byznys? A co všechno je potřeba změnit ve firmě, aby na to byla připravená? Ve velmi otevřeném rozhovoru mluví CEO firmy Honza Trval o tom, jak firma investovala do brandu, expanze i procesů – a kde mají ještě rezervy.

Poslechnout

Značka Angry Beards začínala jako originální dárek pro vousáče, dnes má obrat 250 milionů korun a do roku 2030 chce miliardu. Jak se z vtipného produktu stane seriózní byznys? A co všechno je potřeba změnit ve firmě, aby na to byla připravená? Ve velmi otevřeném rozhovoru mluví CEO firmy Honza Trval o tom, jak firma investovala do brandu, expanze i procesů – a kde mají ještě rezervy.
👇

V epizodě se dozvíte:

🗺️ Hlavní důvody, proč má být zahraniční expanze tahounem růstu
💣 Jak se zrodil dobrovolnický tým, který rozjel vstup na rumunský trh
📈 Jak se podařilo ztrojnásobit zpětnou vazbu z objednávek na 3,5 %
🔥 Z jakých důvodů zatím branding tvoří jen 15 % marketingového mixu
🧪 Co rozhodlo o tom, že výroba zůstává i přes vyšší náklady v Česku
🐝 Jak se mění cílová skupina Busy Bee a co přinese rebranding značky
🚫 Proč supermarketům říkají ne, ale B2B spolupráce dál rostou
🥊 Kdy influencer marketing funguje a kdy ne, jak ukázal příklad s Robertem Rosenbergem
🧱 Jak odchod zakladatele ovlivnil fungování firmy i rozdělení odpovědností
🎁 Co obnášela proměna Angry Beards z originálního dárku na seriózní lovebrand
⚡ 5 rychlých otázek na tělo

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na