🌟 EXEC MAGAZÍN #20 🌟

Menu

#52 exec talks: David Verner (CEO, Melody Mall) – Kamenný retail jako služba pro e-shopy

David Verner vede Melody Mall (dříve známý jako Pikito) a společně se svým týmem buduje síť sdílených prodejen, kde mohou e-shopy fungovat v offline světě bez nutnosti otevírat vlastní pobočku. V rozhovoru se bavíme o tom, co model Retail-as-a-Service znamená v praxi, co e-shopům přináší a jak se mění vnímání kamenné přítomnosti v digitální době.

Poslechnout

David Verner vede Melody Mall (dříve známý jako Pikito) a společně se svým týmem buduje síť sdílených prodejen, kde mohou e-shopy fungovat v offline světě bez nutnosti otevírat vlastní pobočku. V rozhovoru se bavíme o tom, co model Retail-as-a-Service znamená v praxi, co e-shopům přináší a jak se mění vnímání kamenné přítomnosti v digitální době.
👇

V epizodě se dozvíte:

🔁 Pozadí rebrandingu z Pikito na Melody Mall a změna v positioningu celé služby
🌍 Růstová strategie: kolik prodejen dnes firma má a kam plánuje dál expandovat
💰 Pohled na ekonomiku provozu, návratnost investice a náklady pro e-shop
🛒 Typologie e-shopů, kterým sdílený retail nejlépe funguje
📈 Konkrétní dopady kamenné přítomnosti na konverzní poměry a důvěryhodnost
📝 Zkušenosti s onboardováním nových partnerů, potřebná data a přípravy
🧾 Jak probíhá prodej, fakturace a vratky v rámci komisního modelu
🏬 Vnitřní struktura prodejny a možnosti brandingu i velikosti prostoru
👥 Role proškoleného personálu a práce s různorodým sortimentem
🎁 Praktické výhody pro zákazníky: od vyzkoušení velikostí po rychlé vyzvednutí
🔍 Náhled do každodenní reality provozu v Melody a co se z toho mohou naučit i e-shopy s vlastní prodejnou
⚠️ Nejčastější obavy nebo námitky, které mohou vyvstat u nových klientů

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na