🌟 EXEC MAGAZÍN #20 🌟

Menu

#53 exec talks live: Martin Dlouhý – Jak se staví úspěšné strategie pro Rohlík, Notino nebo McDonald’s

Hostem této speciální živě nahrávané epizody je Martin Dlouhý, který má za sebou působení v řadě manažerských pozic. Mimo jiné působil jako CEO McDonald’s Česko a Slovensko. V Makru od roku 2003 postupně zastával pozice ředitele expanze v Rusku, CEO v Česku a CEO v Indii. Pro Tesco pracoval jako slovenský CEO a evropský CCO. Od roku 2017 už působí mimo korporátní svět, nejčastěji jako strategický konzultant, a to pro firmy jako Rohlik, Notino, Bonami a další.

Poslechnout

Hostem této speciální živě nahrávané epizody je Martin Dlouhý, který má za sebou působení v řadě manažerských pozic. Mimo jiné působil jako CEO McDonald’s Česko a Slovensko. V Makru od roku 2003 postupně zastával pozice ředitele expanze v Rusku, CEO v Česku a CEO v Indii. Pro Tesco pracoval jako slovenský CEO a evropský CCO. Od roku 2017 už působí mimo korporátní svět, nejčastěji jako strategický konzultant, a to pro firmy jako Rohlik, Notino, Bonami a další.
👇

V epizodě se dozvíte:

👉 Proč bylo klíčové, že Rohlík poznal svého nepřítele
🧠 Jak vypadala práce Chief Strategy Officera v Rohlíku
🛒 V čem se zásadně liší online prodej potravin a non-food retail
📉 Proč kamenní hráči online stále nezvládají
⛔ Co nedělat, i když to vypadá jako dobrý nápad
🛡️ Proč Rohlík neuhnul ze své zákaznické propozice ani v nejtěžších chvílích
🧭 Jak poznat, že jako CEO brzdíte firmu
📊 V čem se strategická práce liší u firem jako Rohlík a Notino

Epizoda vznikla díky podpoře partnerů Adyen, Heureka a Ecomail.

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na