#60 exec talks: Martin Wallner & Štěpán Zub (Co-CEO & CMO, Mixit) – Jak uřídit 40% růst, evropskou expanzi a vstup do retailu
Mixit letos poprvé překročil miliardu v obratu a roste až o 30–40 % meziročně.
Firma, která začínala se spíše dárkovým müsli „na míru“, dnes expanduje do západní Evropy, rozvíjí retail v Bille, Globusu i Albertu a drží EBITDA marži kolem 10 %.
V živě nahrávané epizodě mluví spoluzakladatel Martin Wallner a CMO Štěpán Zub o růstu, expanzi, marketingu i o tom, jak dělat FMCG byznys s hravostí a ziskem.

Mixit letos poprvé překročil miliardu v obratu a roste až o 30–40 % meziročně.
Firma, která začínala se spíše dárkovým müsli „na míru“, dnes expanduje do západní Evropy, rozvíjí retail v Bille, Globusu i Albertu a drží EBITDA marži kolem 10 %.
V živě nahrávané epizodě mluví spoluzakladatel Martin Wallner a CMO Štěpán Zub o růstu, expanzi, marketingu i o tom, jak dělat FMCG byznys s hravostí a ziskem.👇
Co v epizodě uslyšíte:
🐥 Jak Mixit dosáhl 30–40% růstu po překročení miliardy v obratu
🌍 Proč tvoří zahraniční trhy už 40 % prodejů
🛒 Jak se firmě daří kombinovat D2C e-shop a retailové řetězce
🎬 Co stojí za úspěchem kampaně se Zrádci a spoluprací s Billou
🥊 Jak probíhá spolupráce s influencery jako Jiří Procházka nebo Adam Ondra
🇭🇺 Proč v Maďarsku rostou o 100 % a v Polsku klopýtají 🇵🇱
🍁 Jak se poučili z neúspěšné expanze do Kanady
🎁 Jak se snaží Mixit proměnit vánoční zákazníky v celoroční
–
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na