🌟 NOVÝ EXEC MAGAZÍN #21 🌟

Menu

#64 exec talks: Jan Jelínek (CMO, Alensa) – AI v praxi, retence a řízení e-shopu ve 30 zemích

Jan Jelínek vede marketing Alensy – e-commerce firmy s 5 miliardami korun v obratu, více než 30 zeměmi, desetitisíci SKU a obrovským důrazem na retenci. V rozhovoru Honza popisuje, jak se jedna z největších evropských optických e-commerce firem mění pod tlakem AI, proč končí éra omnichannelu, jak řídí pricing na desítkách trhů a kde dnes vzniká růst, když už neotevírají nové země. Jedna etapa onlinu končí a začíná éra agentických nákupů, automatizace a retailu.

Poslechnout

Jan Jelínek vede marketing Alensy – e-commerce firmy s 5 miliardami korun v obratu, více než 30 zeměmi, desetitisíci SKU a obrovským důrazem na retenci. V rozhovoru Honza popisuje, jak se jedna z největších evropských optických e-commerce firem mění pod tlakem AI, proč končí éra omnichannelu, jak řídí pricing na desítkách trhů a kde dnes vzniká růst, když už neotevírají nové země. Jedna etapa onlinu končí a začíná éra agentických nákupů, automatizace a retailu.👇

V téhle epizodě se dozvíte:

👁️‍🗨️ Jak Alensa využívá AI v copy, produktovém obsahu a zákaznické péči
🤖 Proč jazykové modely zvedly důvěryhodnost webu a zlepšily retenci
🕶️ AI generování produktových fotek na modelech a jeho další možnosti
⚡ Opravdu AI agenti zvládnou většinu ticketů rychleji a kvalitněji než lidé?
🧠 Jak Alensa řeší halucinace modelů a proč staví vlastní agentickou infrastrukturu
📲 Jak se firma připravuje na éru agentického nakupování
🏬 Růst díky expanzi do retailu a provozu 38 optik v Evropě
🔁 Jak funguje retence u komoditního zboží a proč tvoří 82 % obratu
📉 Jak řídit pricing ve 30 zemích, na marketplaces i srovnávačích
🏷️ Proč mít všude stejnou cenu online/offline a jak fungují elektronické cenovky

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na