Menu

#7 EXEC Talks: Václav Ptáčník (E-comm ředitel, Bauhaus): Z followera tahounem, spuštění e-shopu až 2022 a cílení na ženy

Václav Ptáčník vede e-commerce oddělení šesti miliardového Bauhausu od roku 2017. Prodávat online však Bauhaus začal až loni (2022).

Poslechnout

V této epizodě se budeme bavit o tom, jaká byla cesta ke spuštění e-shopu a jak se Bauhausu daří dotahovat náskok konkurence. Bylo to poprvé, co Bauhaus veřejně promluvil o svém e-commerce, a my jsme rádi, že to bylo právě v EXEC Talks. 

Dozvíte se 

Bauhaus byl dlouho v roli followera, což ho brzdilo. Nyní má vlastní cíle a vizi a díky tomu roste rychleji než konkurence. Má ambice stát se leaderem na trhu a ví, jak na to. V čem je Bauhaus oproti konkurenci silnější a jak funguje reklama s Vojtou Kotkem? 

Nepřeslechněte

  • Proč spustili e-shop tak pozdě (leden 2022)?
  • Jak probíhal proces od definice požadavků přes výběrové řízení až po implementaci e-shopového řešení? 
  • Jak se e-shopu daří téměř 2 roky po spuštění? 
  • Proč nevyužívají stejnou platformu jako matka?
  • Výsledky marketingové spolupráce s Vojtou Kotkem.
  • Vlastní značky, kromě výrobků pro kutily i doplňky a „hezké“ věci. 
  • Positioning Bauhausu mezi jinými hobby a DYI značkami. 
  • Specifika cílení na ženy.

 Odkazy 

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám na