#8 EXEC Talks: Pavel Hrstka (CEO, CityZen) – TV reklama, prodejna na Chodově a poctivá péče o zákazníky i brand
Pavel Hrstka je jeden ze tří zakladatelů a CEO Chrudimské značky oblečení s patentovanou unikátní technologií CityZen.
👕 Loni dosáhli obratu 176 milionů a čistého zisku 28 milionů přesto, že významně investují do kamenné pobočky, televize i zákaznického zážitku. Jaké je tajemství jejich úspěchu?
💬 Dozvíte se
Jak se má e-shop rozhodnout, jestli investovat do TV reklamy a kdy otevřít kamennou prodejnu? Obchod CityZen na Chodově dosáhl do měsíce od otevření milionového obratu a pomáhá budovat vztah se zákazníky i značku. Vysokých zisků dosahují díky vlastní výrobě, podprůměrné marži a nízkonákladovosti.
💡 Nepřeslechněte
- reklama v televizi nemusí být nedosažitelná, ale je potřeba v ní umět chodit
- parametry úspěchu TV reklamy
- jak se daří kamenné prodejně v největším nákupním centru v ČR
- kdy dává pro prémiový e-shop smysl otevřít kamennou prodejnu
- jak funguje omnichannel a jak změřit výkonnost jednotlivých kanálů
- brand experience v praxi – extra kroky směrem k zákazníkům
- co přináší telefonický kontakt s každým zákazníkem
- jaké další metriky zákaznické spokojenosti měřit a vyhodnocovat
- co vše jde zařídit interně a kde se vyplatí externí spolupráce
- výhody a nevýhody vlastní výroby, marže a nízkonákladovost
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám na