⭐️ NOVÝ magazín EXEC #19 je tady – přečtěte si exkluzivní obsah ⭐️

Menu

#18 EXEC Talks: Jakub Klaus (Breno) Z retailu do online, specifika produktu na míru a výběr nového dodavatele e-shopu

Koberce Breno jsou největším prodejcem podlahových krytin v ČR, na trhu jsou už 30 let, z toho 26 let prodávají maloobchodně. Jejich obrat pořád roste, postupně se blíží 2 miliardám a Breno generuje zisk na úrovni cca 10 % obratu. Poslechněte si Jakuba Klause, který vede e-commerce v Brenu již 6 let.

Poslechnout

Ve velmi otevřeném rozhovoru se dozvíte, jaká jsou specifika prodeje koberců na míru online a proč při výběru e-shopu nedělali výběrové řízení. 

  • Cesta Brena do online – jak byla dlouhá a jaké překážky bylo potřeba překonat  
  • Covid jako tvrdý náraz a zároveň impuls pro prioritizaci e-shopu a zdroj zisku 
  • Prodej metrážových koberců – jak musí vypadat e-shop, jaké jsou největší nástrahy 
  • Logistika spojená s prodejem koberců na míru – náročnost a nákladnost výroby a přepravy
  • Dopady dopravy zdarma – nutná podmínka pro zákazníky, zvýšení prodejů na trojnásobek
  • Vratky u zboží na míru – jak mohou fungovat, jaké jsou náklady
  • Práce se zákazníky – zjišťování zpětné vazby u každé metrážové objednávky, zasílání vzorků poštou, reklamace a hodnocení 
  • Proč nebude Breno.cz jen e-shop, ale spíše komplexní portál, který bude sloužit i jako podpora retailu, řešit interní procesy firmy a pomáhat s digitalizací prodejen 
  • Jaký byl impulz pro řešení nového dodavatele e-shopu
  • Proč si dodavatele vybrali bez výběrového řízení 
  • Jak bylo těžké v retailové devadesátkové firmě prosadit e-shop
  • Co by Jakub poradil podobným firmám, které se chystají na velkou změnu e-shopu? 
  • Na co se připravit při implementaci nového e-shopu, co zabere nejvíce času, co jde připravit dopředu, ale co se odhalí až v procesu 

Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám na