Nabitý rozvrh vyžaduje podrobné plánování. Jak vypadá kalendář předních e-commerce manažerů? Jak organizují svůj život, jaká je jejich rutina a jaké nástroje používají? Podívejte se na kalendář generálního ředitele Heureka Group Davida Chmelaře.
David Chmelař je od září 2023 generálním ředitelem Heureka Group, kde se zaměřuje na posílení datové analytiky, rozvoj modelu marketplace a expanzi. Spoluzaložil a vedl iPrice Group, srovnávač cen v jihovýchodní Asii, a před kariérou v e-commerce působil v poradenské firmě Boston Consulting Group.
Kdo spravuje kalendář
Asistentka, s cílem efektivní a promyšlené organizace a plánování schůzek. Díky tomu eliminujeme prostoje a já se mohu plně soustředit na klíčové úkoly a efektivně pracovat. Neztrácím čas a energii domlouváním termínů a řešením změn.
Struktura a efektivita kalendáře
Pracovní kalendář mám organizovaný, většina schůzek se pravidelně opakuje a je naplánovaná s ohledem na eliminaci ad hoc setkání a zbytečného rozhodování. Meetingy mají daný rytmus: one-on-one setkání jednou za 14 dní a board meetingy tři hodiny jednou týdně. Většinu času (80 procent) trávím s interním týmem, kde cítím, že jsem nyní nejvíce potřeba. Vedou setkání 1:1, celkem jich mám 13. Externí schůzky absolvuji jen u klíčových partnerů nebo při významných obchodních příležitostech. Zároveň mě baví široké možnosti networkingu, kde z náhodných setkání mohou vyvstat zajímavé příležitosti ke spolupráci.
Blocker na hlubokou práci
Hlubokou práci si plánuji hlavně na večery a víkendy, pro soustředění bez přerušení jsou ideální. Během všedních dnů mám hodně schůzek, interakcí a operativních činností – pro opravdu nerušené využití takových bloků mi chybí disciplína.
Inspirativní knihy
Raději si přečtu oblíbené knihy vícekrát, než abych se zahlcoval množstvím nových titulů. Nejzásadněji mě ovlivnily:
Přečtěte si celý obsah zdarma
Pro odemčení exkluzivního obsahu prosím vyplňte e-mail