- Den D: 1. září 2024.
- Mise: sloučení desítek prodejen Electro World, značky, která na trhu končí, s prodejnami Datart.
- Cíl: zákazník si ničeho nevšimne a všechno funguje, jak má.
- Čas na přípravu: několik týdnů.
- Vyhodnocení: splněno.
Jak proces probíhal, co bylo nejdůležitější a jaká je budoucnost prodejen jednoho z největších elektroprodejců v Česku? V rozhovoru pro EXEC odpovídá Jan Horák, manažer konceptu prodejen Datart ze skupiny HP Tronic, jenž byl během integrace zodpovědný i za koordinaci úkolů, jejichž splnění bylo nezbytné pro bezproblémový chod prodejen.
Jan Horák
Absolvent Integrované střední školy technické ve Zlíně, který svou vášeň pro technologie zúročil v rámci dvacetileté kariéry v oblasti elektra. Své zkušenosti sbíral postupně, při vedení prodejen a řízení produktového marketingu. a Nyní působí na pozici manažera konceptu a rozvoje prodejen Datart, kde přispívá k vytváření moderního a zákaznicky orientovaného nákupního prostředí. Jan Horák je ženatý a zároveň hrdý otec dvou dětí, ve volném čase se věnuje sportu, který mu pomáhá čerpat energii pro další výzvy.
Jak moc důležité jsou pro Datart prodejny v rámci omnichannelu?
Velice důležité – právě kvůli stabilitě omnichannelu, což se hodně ukázalo během covidu, kdy vypadla jeho fyzická část, tedy prodejny. Doba, ve které žijeme, je víc a víc digitální, s čímž je ale spojený nárůst rizika – aniž bych chtěl něco přivolávat – podobně velkých výpadků i v online retailu. Proto potřebujeme mít byznys pevně postavený na obou částech omnichannelového řešení.
A jak je to z pohledu zákazníků?
Přečtěte si celý obsah zdarma
Pro odemčení exkluzivního obsahu prosím vyplňte e-mail