🌟 NOVÉ ČÍSLO MAGAZÍNU EXEC 🌟

Menu
exec 20

Během jedné noci musela zmigrovat data o stovkách tisíc řádků

Datart dokončil integraci sítě Electro Worldu a úspěšně sjednotil obě značky pod jednu střechu. Proces spojování zahrnoval migraci dat, optimalizaci prodejen, sjednocení systémů i přizpůsobení zákaznické zkušenosti. Během několika měsíců tým zvládl rebranding, logistické změny a přechod na nový informační systém, hlavním cílem bylo zachovat plynulý provoz bez dopadu na zákazníky.

  • Den D: 1. září 2024.
  • Mise: sloučení desítek prodejen Electro World, značky, která na trhu končí, s prodejnami Datart.
  • Cíl: zákazník si ničeho nevšimne a všechno funguje, jak má.
  • Čas na přípravu: několik týdnů.
  • Vyhodnocení: splněno.

Jak proces probíhal, co bylo nejdůležitější a jaká je budoucnost prodejen jednoho z největších elektroprodejců v Česku? V rozhovoru pro EXEC odpovídá Jan Horák, manažer konceptu prodejen Datart ze skupiny HP Tronic, jenž byl během integrace zodpovědný i za koordinaci úkolů, jejichž splnění bylo nezbytné pro bezproblémový chod prodejen.

Jan Horák

Absolvent Integrované střední školy technické ve Zlíně, který svou vášeň pro technologie zúročil v rámci dvacetileté kariéry v oblasti elektra. Své zkušenosti sbíral postupně,  při vedení prodejen a řízení produktového marketingu. a Nyní působí na pozici manažera konceptu a rozvoje prodejen Datart, kde přispívá k vytváření moderního a zákaznicky orientovaného nákupního prostředí. Jan Horák je ženatý a zároveň hrdý otec dvou dětí, ve volném čase se věnuje sportu, který mu pomáhá čerpat energii pro další výzvy.

Jak moc důležité jsou pro Datart prodejny v rámci omnichannelu?

Velice důležité – právě kvůli stabilitě omnichannelu, což se hodně ukázalo během covidu, kdy vypadla jeho fyzická část, tedy prodejny. Doba, ve které žijeme, je víc a víc digitální, s čímž je ale spojený nárůst rizika – aniž bych chtěl něco přivolávat – podobně velkých výpadků i v online retailu. Proto potřebujeme mít byznys pevně postavený na obou částech omnichannelového řešení.

A jak je to z pohledu zákazníků?

Přečtěte si celý obsah zdarma

Pro odemčení exkluzivního obsahu prosím vyplňte e-mail

PDF celého čísla ke stažení