Menu
EXEC 17

DEEPDIVE: nábytek I/IV – specifika prodeje nábytku online

Každý retailový segment, ať už online nebo ve fyzickém světě, pracuje s vlastními specifiky. To ovšem neznamená, že best practices nemohou inspirovat i obchodníky z jiných oblastí. EXEC proto do hloubky prozkoumal data a hráče českého nábytkářského trhu.

Vývoj maloobchodních a e-commerce tržeb v kategorii nábytku

Za nábytek utratili Češi v onlinu loni necelých 18 miliard korun. Rok předtím to bylo 21 miliard, zatímco celkové maloobchodní tržby byly na úrovni 37 miliard. Za covidové roky 2020 a 2021 byla přibližně polovina celého nábytku koupena online (zatímco před covidem se nábytku online prodala pouze čtvrtina z celkových B2C prodejů). Z dostupných dat od Heureky a ČSÚ jsme poskládali základní ukazatele o této kategorii, které agregovaně dokážou poskytnout základní vhled specifického trhu. 

Přístup k tomuto obsahu je omezen

Pro zobrazení obsahu se musíte nejdříve přihlásit vyplněním e-mailu.

PDF celého čísla ke stažení