Menu
EXEC 17

Očekávání zákazníků se posouvá k rychlosti a přesnosti

Se šéfem českého Wolt Drive Josefem Dvořákem o prvním roce od spuštění služby, trhu expresního doručování i trendech zákaznického chování.

Wolt Drive nedávno na českém trhu oslavil jeden rok. Jak jej hodnotíte? 

Jako úspěšný start. Česká q-commerce se teprve rodí, ale prvních dvanáct měsíců nám ukázalo obrovský potenciál zdejšího trhu. Mezi první a současně hlavní partnery samozřejmě patří významní hráči z food segmentu, ale vítr do plachet nabírají i klasičtí e-commerce a retail partneři. Potenciál vidíme v segmentu grocery, Health & Beauty a Electronics, na které se chceme dále zaměřit.

Jak se vám daří z pohledu čísel? 

V současné době fungujeme ve 20 největších městech, do konce roku by jich mělo být přes 30 a plánujeme rozšíření z 600 poboček na více než 1 000 partnerů. Máme roadmapu plnou nových funkcí do roku 2024, ale jednou z nejbližších novinek je spuštění plateb v hotovosti (doteď jsme převáželi pouze zásilky hrazené předem). Hrubé statistiky nám ukazují, že přibližně třetina plateb je u nás stále hrazena v hotovosti, proto očekáváme, že se rapidně zvýší onboarding nových partnerů, ale také objem přepravených zásilek od partnerů stávajících.

Přístup k tomuto obsahu je omezen

Pro zobrazení obsahu se musíte nejdříve přihlásit vyplněním e-mailu.

PDF celého čísla ke stažení