#29 EXEC Talks: Peter Hajduček (CEO, Footshop) – Zdroje enormního úspěchu, zvyšování brand awareness, nové trhy a vlastní značka
Footshop založil v rámci bakalářské práce v roce 2012, dnes patří tento miliardový byznys mezi nejznámější e-shopy v Česku. S Peterem Hajdučkem se bavíme o aktuálních impozantních výsledcích Footshopu a o tom, co všechno stojí za nimi. Probíráme i specifickou cílovou skupinu, vstup na nové trhy nebo akvizici e-shopu Queens.
Footshop založil v rámci bakalářské práce v roce 2012, dnes patří tento miliardový byznys mezi nejznámější e-shopy v Česku. S Peterem Hajdučkem se bavíme o aktuálních impozantních výsledcích Footshopu a o tom, co všechno stojí za nimi. Probíráme i specifickou cílovou skupinu, vstup na nové trhy nebo akvizici e-shopu Queens.👇
🏆 Výsledky za H1, zdroje enormního úspěchu
👟 Nike vs. Adidas, odklon od D2C
📊 Vliv vývoje kurzu koruny
🗣️ Brand awareness v Česku a jak to změnit
🌍 Recept na úspěch v Polsku a na Ukrajině
🔄 Interní procesy a meetingy, kvartální cíle
🎁 Noví vs. věrní zákazníci a jak a ně
📱 Vývoj a nečekané výhody mobilní aplikace
🏦 Strategie kamenných prodejen, budoucnost
🤝🏻 Proč dodavatelé oceňují privátní značku
👑 Tržní potenciál Queensu
❓ 5 rychlých otázek na tělo na závěr
Petera jsme také vyzpovídali v rámci magazínu EXEC #18 pro článek Jak si koupit e-shop o úspěšných fúzích i akvizicích e-shopů, do nějž přispěl svojí zkušeností s Queensem.
V magazínu EXEC #19 můžete nahlédnout do Peterova každodenního režimu v rubrice Kalendárium.
Líbil se vám tento díl? 🩵
Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?
Napište nám tady nebo na