🌟 POSLEDNÍ ČÍSLO MAGAZÍNU EXEC 🌟

Menu
EXEC 19

Kalendárium: Peter Hajduček

Nabitý rozvrh vyžaduje podrobné plánování. Jak vypadá kalendář předních e-commerce manažerů? Jak organizují svůj život, jaká je jejich rutina a jaké nástroje používají? Podívejte se na kalendář Petera Hajdučka, zakladatele Footshopu.

Peter Hajduček je zakladatel a CEO firmy Footshop, která je obchodovaná na pražské burze, provozuje kamenné a online obchody značek Footshop a Queens, prodává módu a tenisky světových značek a vyrábí i vlastní značky. Footshop a Queens vygenerovaly za minulý rok tržby přes jednu miliardu korun a jsou dostupné po celé Evropě. Peter pochází z Košic a žije v Praze, vystudoval VŠE a časopis Forbes ho dvakrát zařadil do žebříčku 30 pod 30.

Počet kalendářů: Jeden pracovní a jeden soukromý.

Kdo spravuje kalendář: Kalendáře si spravuji sám, pro jejich synchronizaci a booking času podle mnou definovaných slotů a pravidel používám Reclaim.ai. 

Blocker na hlubokou práci: Dvakrát týdně mám vyčleněný blok tří hodin na focus time. Defaultně jsou ve středu odpoledne a ve čtvrtek odpoledne. Často je přesouvám podle potřeby, ale snažím se je nikdy nerušit.

Zásady efektivního meetingu

  • Organizace agendy dlouho dopředu a disciplína při jejím dodržování výrazně zvyšují produktivitu, nastavují jasná očekávání a slaďují účastníky meetingu.
  • Výrazně preferuji osobní schůzky před virtuálními. Pro mě osobně jsou videohovory energeticky náročnější, chybí mi osobní kontakt, řeč těla, čtení emocí a mimiky.
  • Mám odvahu odmítnout schůzku, pokud cítím, že na ní nemusím být, i když to někdy vyvolává negativní emoce. Mnoho věcí vyřeším asynchronně přes Slack. 

Přečtěte si celý obsah zdarma

Pro odemčení exkluzivního obsahu prosím vyplňte e-mail

PDF celého čísla ke stažení