🌟 NOVÉ ČÍSLO MAGAZÍNU EXEC 🌟

Menu
exec 20

E-mailing, který buduje vztahy se zákazníky a zvyšuje tržby

Značka TOMAS ARSOV zvýšila tržby z e-mail marketingu meziročně o 58 % díky strategické spolupráci s Ecomail a Webscale. Klíčem k úspěchu bylo budování dlouhodobého vztahu se zákazníky, personalizovaná automatizace a důraz na edukativní obsah.

Nahlédněte do zákulisí úspěšného ekosystému e-mailového marketingu značky TOMAS ARSOV, jejíž tržby z e-mailingu narostly meziročně o 58 procent. „Upřednostnili jsme budování vztahů před rychlým prodejem produktů, a to nám ve výsledku přineslo více, než jsme čekali,“ komentuje spolupráci Tomáš Arsov, zakladatel společnosti.

Účastníci projektu:

TOMAS ARSOV

TOMAS ARSOV je česká značka, kterou v roce 2013 založil přední kadeřník a odborník na vlasovou péči Tomáš Arsov. Ten definuje filozofii značky jednoduše a výstižně: „Cítit se skvěle, atraktivně a sami sebou“. Klade si za cíl pomoci zákazníkům lépe porozumět svým vlasům, pokožce a osvojit si správnou péči. Tato myšlenka je základem nejen produktů, ale i celkové komunikace značky.

Ecomail

Ecomail je marketingová platforma pro posílání newsletterů a SMS, automatizovaný e‑mailing a rychlý růst databáze kontaktů. Předností aplikace je intuitivní prostředí, spolehlivost doručení, pokročilý editor běžných i automatizovaných kampaní, jednoduché napojení na oblíbená e-shopová řešení a profesionální zákaznický support. 

Webscale

Webscale se zaměřuje na e-mail marketing a datový pohled na tržby. Stará se o budování vztahu se zákazníky z pohledu maximalizace doručitelnosti, technického nastavení, přípravy a implementace komunikační strategie, podob efektivních šablon a realizace samotných automatizací i denní rozesílky z pohledu obsahu a segmentací. Komplexní ekosystém Webscale zahrnuje automatizovaný selský rozum, reaktivační přístup, vedení zákazníka k opakovaným nákupům i RFM pohled.

Loajalita může být pro byznysový úspěch stěžejní – věrní zákazníci přináší stabilní příjmy a průměrně dosahují i vyšší hodnoty objednávky. Jedním z vhodných marketingových nástrojů pro budování dlouhodobých vztahů je e-mailing. „E-mailing je primárně retenční kanál. Skvěle slouží k tomu, abyste zákazníka, který už u vás nakoupil, přivedli k dalšímu nákupu,“ říká Jakub Stupka z Ecomailu.

První kroky k úspěchu

Přečtěte si celý obsah zdarma

Pro odemčení exkluzivního obsahu prosím vyplňte e-mail

PDF celého čísla ke stažení