⭐️ NOVÝ magazín EXEC #19 je tady – přečtěte si exkluzivní obsah ⭐️

Menu
EXEC 19

Příběhy legend: NOTINO

Případová studie popisuje implementaci nástroje Convertim pro optimalizaci objednávkového procesu v e-shopech s erotickými hračkami a doplňky Ruzovyslon.cz a Ruzovyslon.sk s cílem zlepšit uživatelskou přívětivost a efektivitu nákupního procesu.

Základní info

  • Společnost byla založena v roce 2004.
  • Zakladatel Michal Zámec vedl firmu do roku 2018, od 2018 do současnosti je ředitelem společnosti Zbyněk Kocián
  • Firma má 2900 zaměstnanců.
  • Do roku 2016 působila pod názvem Parfums.cz, pak s ohledem na sjednocení mezinárodního brandingu už jako globální značka Notino.
  • Provozuje 26 kamenných obchodů v 7 zemích: Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Rumunsko, Bulharsko. 
  • Má 4 sklady – CZ (Rajhrad, Syrovice), RO (Bukurešť), IT (Telgate) a v červenci 2024 spustí provoz skladu v polském městě Lodz.
  • Je největším online prodejcem parfémů a kosmetiky v Evropě.
  • Notino působí ve 27 evropských zemích:
    • 2005 Slovensko,
    • 2006 Polsko,
    • 2007 Německo, Rakousko,
    • 2008 Maďarsko,
    • 2009 Rumunsko,
    • 2010 Ukrajina,
    • 2012 Bulharsko,
    • 2013 Slovinsko, Španělsko,
    • 2014 Portugalsko,
    • 2015 Velká Británie, 
    • 2017 Francie, Itálie, Belgie, Nizozemsko, Chorvatsko, Řecko, Švédsko, Finsko, Dánsko, 
    • 2019 Švýcarsko,
    • 2021 Irsko, Estonsko, Lotyšsko, Litva.
  • V roce 2017 koupilo Notino německého prodejce parfémů Mussler Beauty.

Omnichannel

Vnímáme důležitost omnichannelu hlavně kvůli orientaci na zákazníka. Věříme, že zákazník má mít možnost vybrat si způsob nakupování – ať už preferuje nákupy online, nebo offline. V obou případech mu chceme poskytnout stejný zážitek a servis. Proto najdou zákazníci na našich pobočkách široký sortiment různých značek a segmentů. Na webu a v aplikaci zase nástroje, které jim ulehčí výběr produktu přesně pro jejich potřeby – virtuální zrcadlo, fragrance finder nebo discovery box. 

Notino inovace

  • Self-choice discovery boxy – zákazník si sám může vybrat vzorky produktů, které chce vyzkoušet, a vytvořit si tak vlastní discovery box.
  • Virtuální zrcadlo v aplikaci i na webu – nabízí možnost vyzkoušet si produkty dekorativní kosmetiky online.
  • AI diagnostika pleti a doporučení produktů každému zákazníkovi na míru.
  • Fragrance Finder – pomocník při výběru parfému, kdy stačí zadat si oblíbené parfémy nebo ingredience, a zákazník dostane doporučení na konkrétní parfémy. 

V segmentu beauty jsou jedinečná naše partnerství a smlouvy s největšími výrobci (L’Oréal, LVMH, Estée Lauder Companies, COTY…). Místo klasického distribučního řetězce (lokální prodejna nakupuje od lokálního distributora) jsme využili celoevropský trh a produkty nakupujeme přímo od výrobců pro celou Evropu. 

Specifika nákupů na jednotlivých trzích

Přečtěte si celý obsah zdarma

Pro odemčení exkluzivního obsahu prosím vyplňte e-mail

PDF celého čísla ke stažení