🌟 POSLEDNÍ ČÍSLO MAGAZÍNU EXEC 🌟

Menu
EXEC 19

Příběhy legend: NOTINO

Společnost byla založena v roce 2004.
Zakladatel Michal Zámec vedl firmu do roku 2018, od 2018 do současnosti je ředitelem společnosti Zbyněk Kocián. 
Firma má 2900 zaměstnanců.
Do roku 2016 působila pod názvem Parfums.cz, pak s ohledem na sjednocení mezinárodního brandingu už jako globální značka Notino.

Základní info

  • Společnost byla založena v roce 2004.
  • Zakladatel Michal Zámec vedl firmu do roku 2018, od 2018 do současnosti je ředitelem společnosti Zbyněk Kocián
  • Firma má 2900 zaměstnanců.
  • Do roku 2016 působila pod názvem Parfums.cz, pak s ohledem na sjednocení mezinárodního brandingu už jako globální značka Notino.
  • Provozuje 26 kamenných obchodů v 7 zemích: Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Rumunsko, Bulharsko. 
  • Má 4 sklady – CZ (Rajhrad, Syrovice), RO (Bukurešť), IT (Telgate) a v červenci 2024 spustí provoz skladu v polském městě Lodz.
  • Je největším online prodejcem parfémů a kosmetiky v Evropě.
  • Notino působí ve 27 evropských zemích:
    • 2005 Slovensko,
    • 2006 Polsko,
    • 2007 Německo, Rakousko,
    • 2008 Maďarsko,
    • 2009 Rumunsko,
    • 2010 Ukrajina,
    • 2012 Bulharsko,
    • 2013 Slovinsko, Španělsko,
    • 2014 Portugalsko,
    • 2015 Velká Británie, 
    • 2017 Francie, Itálie, Belgie, Nizozemsko, Chorvatsko, Řecko, Švédsko, Finsko, Dánsko, 
    • 2019 Švýcarsko,
    • 2021 Irsko, Estonsko, Lotyšsko, Litva.
  • V roce 2017 koupilo Notino německého prodejce parfémů Mussler Beauty.

Omnichannel

Vnímáme důležitost omnichannelu hlavně kvůli orientaci na zákazníka. Věříme, že zákazník má mít možnost vybrat si způsob nakupování – ať už preferuje nákupy online, nebo offline. V obou případech mu chceme poskytnout stejný zážitek a servis. Proto najdou zákazníci na našich pobočkách široký sortiment různých značek a segmentů. Na webu a v aplikaci zase nástroje, které jim ulehčí výběr produktu přesně pro jejich potřeby – virtuální zrcadlo, fragrance finder nebo discovery box. 

Notino inovace

  • Self-choice discovery boxy – zákazník si sám může vybrat vzorky produktů, které chce vyzkoušet, a vytvořit si tak vlastní discovery box.
  • Virtuální zrcadlo v aplikaci i na webu – nabízí možnost vyzkoušet si produkty dekorativní kosmetiky online.
  • AI diagnostika pleti a doporučení produktů každému zákazníkovi na míru.
  • Fragrance Finder – pomocník při výběru parfému, kdy stačí zadat si oblíbené parfémy nebo ingredience, a zákazník dostane doporučení na konkrétní parfémy. 

V segmentu beauty jsou jedinečná naše partnerství a smlouvy s největšími výrobci (L’Oréal, LVMH, Estée Lauder Companies, COTY…). Místo klasického distribučního řetězce (lokální prodejna nakupuje od lokálního distributora) jsme využili celoevropský trh a produkty nakupujeme přímo od výrobců pro celou Evropu. 

Specifika nákupů na jednotlivých trzích

Přečtěte si celý obsah zdarma

Pro odemčení exkluzivního obsahu prosím vyplňte e-mail

PDF celého čísla ke stažení