🌟 POSLEDNÍ ČÍSLO MAGAZÍNU EXEC 🌟

Menu
EXEC 19

Růžový slon zvyšuje prodeje o 7,8 % díky Convertimu

Případová studie popisuje implementaci nástroje Convertim pro optimalizaci objednávkového procesu v e-shopech s erotickými hračkami a doplňky Ruzovyslon.cz a Ruzovyslon.sk s cílem zlepšit uživatelskou přívětivost a efektivitu nákupního procesu.

Convertim je nástroj pro optimalizaci košíku. Zajišťuje intuitivní objednávkový proces pro libovolnou e-shopovou platformu. Zkracuje dobu dokončení nákupu, zvyšuje konverzní poměr i průměrnou hodnotu objednávky.

Výzvy

  • Zjednodušení objednávání – Rychlejší a jednodušší odbavení pro zvýšení zákaznické spokojenosti a pro podporu opakovaných nákupů, zejména na mobilních zařízeních.
  • Zvýšení konverzního poměru – Zvýšení efektivity prodeje díky jednoduššímu nákupnímu procesu a odstranění běžných překážek při dokončování objednávek.
  • Zvyšování průměrné hodnoty objednávky – Objednávání jedním kliknutím a upozornění na nedokončenou objednávku pro zvýšení příjmů z jedné transakce.
  • Optimalizace pro mobilní zařízení – Vylepšení nákupního zážitku na mobilu, aby se snížila míra opuštění košíku.

Řešení

Do objednávkového procesu obou e-shopů byly integrovány tyto funkce Convertimu:

  • ověření uživatele pomocí PIN kódu zaslaného v SMS a zapamatování si zákazníkova zařízení pro budoucí nákupy,
  • našeptávač adres a navigace k dokončení nákupu,
  • připomenutí nedokončené objednávky ihned i při příští návštěvě,
  • výběr výdejního místa na mapě všech dostupných poskytovatelů pick-up pointů a dopravy.

Výsledky

Přečtěte si celý obsah zdarma

Pro odemčení exkluzivního obsahu prosím vyplňte e-mail

PDF celého čísla ke stažení