🌟 EXEC MAGAZÍN #20 🌟

Menu
exec 21

Kilpi a Olivie používají Retino Tracking

Kilpi a Olivie nasadili Retino Tracking a snížili počet nedoručených zásilek až o 67 %, ušetřili desítky hodin práce měsíčně a zvýšili spokojenost zákazníků. Case study ukazuje, jak může lepší sledování zásilek zlepšit výkonnost e-shopu i zákaznickou zkušenost.

Zkušenosti Kilpi a Olivie ukazují, že nasazení nového nástroje přineslo zásadní benefity: snížení počtu nedoručených zásilek až o 67 %, úsporu desítek hodin práce měsíčně, zvýšení zákaznické spokojenosti o 7 % a znatelnou úsporu nákladů.

LOGISTIKA, KTERÁ VYDĚLÁVÁ

Zkušenosti Kilpi a Olivie ukazují, že nasazení nového nástroje přineslo zásadní benefity: snížení počtu nedoručených zásilek až o 67 %, úsporu desítek hodin práce měsíčně, zvýšení zákaznické spokojenosti o 7 % a znatelnou úsporu nákladů.

LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ VZROSTLA O 7 %

Prémiová značka sportovního oblečení Kilpi ročně odbaví desítky tisíc zásilek. Aktivně expanduje po celé EU a dlouhodobě staví na loajalitě zákazníků.

VÝZVY

  • Cca 2,3 % nevyzvednutých zásilek každý měsíc
  • Chybějící kontrola nad zásilkami po odeslání
  • Žádné upozornění na blížící se vrácení zásilek
  • Reaktivní řešení problémů

PŘÍNOSY

„Hledali jsme způsob, jak lépe komunikovat poslední šanci na vyzvednutí zásilky. Díky Retino Tracking dnes o problému se zásilkou víme dřív než zákazník, a díky notifikacím jsme tak zachránili desítky objednávek, které by se jinak vrátily,“ říká Lukáš Pavelek, e-commerce manager Kilpi.

  • Snížení počtu nevyzvednutých zásilek o 44 %
  • Úspora 150 Kč (náklady za dopravu + manipulace) za každou vyzvednutou zásilku + zachování tržby + dobře využitý spend za marketing
  • Meziroční zvýšení NPS o 7 % díky službám Retino
  • Časová úspora zákaznické podpory

OLIVIE: TÉMĚŘ O 67 % MÉNĚ NEDORUČENÝCH ZÁSILEK

Olivie je rodinné šperkařství, které se z garáže dostalo do desítky největších prodejců šperků v Česku a na Slovensku. Je výjimečné svými kvalitními a originálními produkty a také rychlostí a zákaznickým servisem, který klienti velice oceňují.

VÝZVY

  • Cca 3 % nevyzvednutých zásilek každý měsíc
  • Nedostatek dat pro vyhodnocování kvality přepravců
  • Dotazy na zákaznickou podporu mimo sezónu zabraly cca 45–60 minut denně, v sezóně i jednotky hodin
  • Problémy s dodáním řešené přes rozhraní dopravců, zpětně a neefektivně
  • Žádná možnost proaktivně reagovat na zpoždění zásilek a předejít nespokojenosti

PŘÍNOSY

Přečtěte si celý obsah zdarma

Pro odemčení exkluzivního obsahu prosím vyplňte e-mail

PDF celého čísla ke stažení