Menu
EXEC 18

Připomínejte se zákazníkům automatizovaně, ve vlnách

S rostoucími náklady na akvizici je retence pro e-shopy důležitější než kdy dříve. U většiny e-shopů je přitom velký potenciál vytěžit zákazníky, kteří už vám jednou svěřili své peníze. Na příkladu konkrétního e-shopu ukazujeme, jak nastavit první na datech postavenou strategii oslovování klientů. A díky CDP to lze navíc nastavit automatizovaně napříč kanály.

Klíčem k vysoké návratnosti zákazníků je jejich celková spokojenost a pozitivní zkušenost s nákupem. Loajalitu si zajistíte jedinečnými produkty, které nejde sehnat jinde, a které si zákazníci budou chtít kupovat opakovaně. Nebo můžete naopak vsadit na šíři sortimentu a doplnit ho službami, jako je rychlé a snadné doručení, bezproblémové vrácení, flexibilní možnosti financování nebo efektivní reklamační proces. 

Základem marketingu však je se správně připomínat. Zvyšujete tím pravděpodobnost, že ve chvíli, kdy si chtějí koupit zboží, vzpomenou si na vás. Nejen proto stále fungují velké brandové kampaně – připomínají vaši značku milionům zákazníkům měsíčně. Co ale dělat, když chcete posílit vnímání brandu u současných zákazníků, maximalizovat jejich návratnost a neutrácet u toho obří rozpočty?

E-mailing je základ, všechny zákazníky jím však neoslovíte

E-mailing je díky své nízké ceně a skvělým možnostem pro cílení a segmentaci ideálním kanálem pro retenci a měl by být základem komunikace. Věděli jste ale, že čistě přes e-mailing zasáhnete ve většině případů jen polovinu, maximálně dvě třetiny, zákazníků?

Přístup k tomuto obsahu je omezen

Pro zobrazení obsahu se musíte nejdříve přihlásit vyplněním e-mailu.

PDF celého čísla ke stažení