Příběh legendy: Slevomat
Vhled do vývoje jedné legendy české e-commerce. Magazín EXEC zmapoval, jak šel čas největšího českého slevového a nyní zážitkového portálu.
Vhled do podnikání v e-commerce, odborné diskuze, oborové články, hloubkové rozhovory, datové analýzy a výzkumy nutné pro vaše strategické rozhodování.
Magazín vychází 3x ročně v online i tištěné podobě. Online verze je zdarma pro odběratele, tištěnou verzi si můžete předplatit.
Stačí, když nám na sebe necháte kontakt.
Vhled do vývoje jedné legendy české e-commerce. Magazín EXEC zmapoval, jak šel čas největšího českého slevového a nyní zážitkového portálu.
Jaká je budoucnost e-commerce a jak ji ovlivní umělá inteligence? O tom jsme mluvili s Vladimírem Šanderou, CEO a spoluzakladatelem jednoho z největších světových vývojářů chatbotů a live chat aplikací – společnosti Smartsupp.
S rostoucími náklady na akvizici je retence pro e-shopy důležitější než kdy dříve. U většiny e-shopů je přitom velký potenciál vytěžit zákazníky, kteří už vám jednou svěřili své peníze. Na příkladu konkrétního e-shopu ukazujeme, jak nastavit první na datech postavenou strategii oslovování klientů. A díky CDP to lze navíc nastavit automatizovaně napříč kanály.
Trh klesá, vstupují na něj zahraniční obři a konkurence se zhušťuje. Jedna z možností, kde hledat příležitost dalšího růstu e-shopu, jsou fúze a akvizice. Kdy dávají smysl a jak se do nich pustit, aby přinesly kýžené výsledky? O tom jsme do hloubky diskutovali se zástupci české e-commerce, kteří v posledních letech stáli u některých z největších transakcí na trhu.
Mobilní aplikaci by určitě měly mít e-shopy s půlmiliardovým obratem, obecně ji ale nepotřebuje každý. Jaké jsou jejich výhody a nevýhody, kdy a jak se pustit do jejich vývoje a jak vypadá trh s e-shopovými aplikacemi v Česku? O tom mluví produktový designer agentury GoodRequest Adam Rakús.
Loni opět obchodníci na internetu meziročně prodali méně zboží než rok předtím. Navzdory původním optimistickým očekáváním se tak trh e-commerce pořád nevzpamatoval. Co říkají data a jak se rok 2023 hodnotí vybrané e-shopy?
Oba nástroje řeší vyhledávání a doporučování. Nyní slovenský Luigi’s Box kupuje české Persoo. Oba aktéři mají rozsáhlou klientelu zahrnující i velké hráče, což vede k přeformulování silových poměrů na místních trzích. Gejza Nagy z Luigi’s Boxu a Pavel Pinkas z Persoo pro EXEC popisují, co od spojení očekávají a proč ho realizují.
Rozhovor s hráči online nábytkářského trhu – Asko, Biano, Bonami, FAVI, IKEA, Möbelix, Nejlevnější nábytek a SCONTO. Probíráme specifika segmentu, aktuální situaci, hlavní priority, omnichannel, zahraničí a logistiku.
Každý retailový segment, ať už online nebo ve fyzickém světě, pracuje s vlastními specifiky. To ovšem neznamená, že best practices nemohou inspirovat i obchodníky z jiných oblastí. EXEC proto do hloubky prozkoumal data a hráče českého nábytkářského trhu.
Přidejte se k 550+ odběratelům, kterým chodí magazín EXEC do schránky.
Pokud i vy preferujete čtení magazínu EXEC v tištěné formě, objednejte si předplatné a další čísla budeme doručovat přímo k vám do kanceláře, domů nebo kam budete chtít.
Předplaťte si čtyři následující čísla tištěného magazínu EXEC za 490 Kč (bez DPH).